UV-C TECH sterilizátor 130W / 150 M3
Popis
Nízkotlaková UV lampa (do 30 m3 / h) - vhodná pre súkromné bazény.
Dĺžka: 943 mm.
Sterilizátory bazénovej vody "Blue Lagoon Tech UV-C" sú určené na vysoko účinnú dezinfekciu vody bez použitia chemikálií. Základom sterilizátora je baktericídna UV-C lampa vyžarujúca elektromagnetické vlny v rozsahu UV-C 245 -253 nm / 1015-1017 Hz.
Tieto vlny účinne zabíjajú až 99,9% všetkých známych druhov mikroorganizmov, ničia baktérie, vírusy, parazity, spóry, mikróby, riasy atď. Pretože voda preteká sterilizátorom pred vstupom do bazéna, udržuje vodu v bazéne čistú. a vždy jasné.
Prečo zvoliť UV-C dezinfekciu:
Chlór na dezinfekciu bazénov je široko používaný populárny nástroj, ale chlór má značné nevýhody. Chloramín vznikajúci pri dezinfekcii chlórom často spôsobuje nepríjemné pocity v očiach, pokožke a vlasoch, dráždi dýchacie cesty a môže spôsobiť akútne alergické reakcie. Špecifický zápach chlóru, ktorý mnohí ľudia nemajú radi, je spôsobený hromadením chlóramínu v bazénovej vode.
Taktiež hromadiaci sa chlóramín sa usadzuje na dne bazéna, dostáva sa do cirkulačného potrubia a filtračných systémov a poškodzuje bazénové vybavenie a dekoráciu, bieli kúpacie oblečenie. A nielen to, chlór nezabije dva nebezpečné vírusy, Cryptosporidium Parvum a Giardia Lamblia. UV-C sterilizátory účinne odstraňujú tieto dôležité nevýhody a rozkladajú nahromadenú zrazeninu chloramínu.
Vlastnosti sterilizátora "Blue Lagoon Tech UV-C":
Tieto sterilizátory sú inštalované v bazénoch s objemom vody do 150 m³. Špeciálny náter na povrchu sterilizátora z nehrdzavejúcej ocele 316L a koncentrácia UV-C žiarenia ešte zvyšujú jeho účinnosť až o 35 %.
Zariadenie je vybavené vysokofrekvenčným elektronickým predradníkom, ktorý chráni lampu pred prehriatím a zvyšuje jej životnosť. Bezpečnosť sterilizátora je zaistená elektrickou uzemňovacou svorkou pre užívateľov. Maximálna účinnosť baktericídnej UV-C lampy je 9000 hodín.
Technical specification
- Výkon (W) 130
- Dĺžka (mm) 943
- Hmotnosť (kg) 5.81
Shipping information
Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.
Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.
Doručenie je vždy k dispozícii.
Informácie o doručení:
Príprava vašej objednávky na odoslanie trvá 2–3 pracovné dni od prijatia platby na bankový účet obchodu. Keď bude vaša objednávka pripravená, bude odovzdaná kuriérovi na doručenie.
Dodacia lehota:
Dodanie zvyčajne trvá 8 až 10 pracovných dní, ale pri väčších alebo objemných objednávkach môže dodacia lehota trvať dlhšie.
Upozorňujeme, že objednávky sa nevybavujú, neodosielajú ani nedoručujú cez víkendy alebo štátne sviatky.
Maximálna dodacia lehota by nemala presiahnuť 4-6 týždňov.
Dodacia lehota sa počíta od momentu vyzdvihnutia a odoslania objednávky z nášho skladu. Hneď po odoslaní objednávky dostane klient e-mailové upozornenie so všetkými informáciami o sledovaní jeho objednávky. Dodacie podmienky sa môžu meniť v závislosti od vzdialenosti miesta určenia.
Dodacia lehota na stránke je približná.
Spoločnosť nezodpovedá za prípadné oneskorenie dodávky.
Spoločnosť nezodpovedá za preskupovanie elektrikárov alebo staviteľov.
NB! Ak ste svoju objednávku nedostali v lehote uvedenej vyššie, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ceny doručenia domov
Náklady na dopravu v rámci Európy sa vypočítavajú podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.
Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00).
Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.
Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.
Zber tovaru
Pri preberaní dodaného tovaru si prosím skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.
Pri nákupe produktov dlhších ako 2,4 m si zákazník možno bude musieť zabezpečiť vykládku.
Vrátenie tovaru
U nás zakúpený tovar sa snažíme zabaliť. Bohužiaľ, niekedy môže dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Aj keď neviete, či je niečo poškodené alebo nie, vždy je dobré si doručený balík odfotiť na smartfón, budete ich potrebovať pre prípad, že by došlo k poškodeniu obsahu.
Ak vidíte známky poškodenia obalu, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Odfoťte balík a uistite sa, že je viditeľné poškodenie.
2. Rozbaľte objednávku a skontrolujte, či nie sú nejaké produkty poškodené, poškodenú položku odfoťte.
3. Ak dôjde k porušeniu, informujte nás prosím na e-mailovej adrese [email protected]
NB! Pri všetkých reklamáciách poškodeného alebo rozbitého tovaru musíte svoju reklamáciu uplatniť do jedného (1) pracovného dňa od dátumu doručenia. Spoločnosť musí dostať úplné podrobnosti a popis v písomnej forme s priloženými fotografiami poškodeného tovaru.
Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Vaše želania určite zvážime.